BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Tuesday, August 28, 2012

★ ˚°º☺º°˚ ★ kembar saya bertunang~ hee. ★ ˚°º☺º°˚ ★

Bismillah.. Assalamualaikum.. Pehh lame betol tak bukak blog nie. baru hari nie brksempatan untk mnulis. heee. dah berbulan2 tak menulis nie rase janggal pun ade jgk. oke. sebenarnya sekarang nie rmai pulak owg dok brcerita pasal bertunang takpun nikah. saya sebenarnya dah naik rimas ngn orang2 yang ska brtnye bler nak kwen? bler nak kwen? bler nak kwen? ishhh. bukan taknak kwen tp calon tak dak ag cam ner tuh? biar la dulu kan. insyaallah ade jdoh kwen laa. lmbt ngn cpat jew. alhmdllah kembar saya selamat ditunangkn dengan pasangan die pada hri raya ke-3 hari tuh. pilihan sendiri. hehe. saya tumpng gmbira sngat2 sbb diowg still kekal sampai ke hari nie. semoga ikatan prtnangan diowng nie kekal hingga ke jinjang pelamin. insyaallah :)


nie la kembar saya dengan tunang die :)





TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG SAYA :)

0 ulasan: